Enric, trobo que aquesta politesse és superficial, com de primer cop d'ull. Però a mi, aquests quadres em resulten molt inquietants. A propòsit del teu comentari, i aprofitant que Gnoli fa servir una tècnica tan cinematogràfica com és la del primeríssim primer pla, m'he recordat de les paraules de Hitchcock a l'entrevista que li va fer Truffaut: "Quan tracto qüestions sexuals a la pantalla, no oblido que, també en això, el suspense ho és tot".
Molt interessant. Trobo que té un traç que recorda a vegades a Botero i d´altres a Magritte.
ResponEliminaSalut!
Borgo.
Tens tota la raó, Miquel. La influència de Magritte sí que em resultava evident, però en Botero no hi havia pensat.
EliminaM'hi falta alguna cosa. Tenint en compte el detall hauria volgut menys politesse. Ho deixo aquí per a no entrar en detalls.
ResponEliminaNo ho he sabut veure d'entrada, però ara que ho diu el Miquel no puc deixar de veure-hi Botero i Magritte.
Enric, trobo que aquesta politesse és superficial, com de primer cop d'ull. Però a mi, aquests quadres em resulten molt inquietants.
EliminaA propòsit del teu comentari, i aprofitant que Gnoli fa servir una tècnica tan cinematogràfica com és la del primeríssim primer pla, m'he recordat de les paraules de Hitchcock a l'entrevista que li va fer Truffaut: "Quan tracto qüestions sexuals a la pantalla, no oblido que, també en això, el suspense ho és tot".