![]() |
| Unemployment, anys 30 |
![]() |
| The Tax Evasives, anys 30 |
![]() |
| Scotts Run, West Virginia, 1930 |
![]() |
| Sèrie The Passion of Sacco and Vanzetti, 1931-1932 |
![]() |
| Série The Passion of Sacco and Vanzetti, 1931-1932 |
![]() |
| Parade for Repeal, 1933 |
![]() |
| Hamilton Fish Park, 1940 |
![]() |
| Portrait of myself when young, 1943 |
![]() |
| Peter and the Wolf, 1943 |
![]() |
| Alienation, 1943 |
![]() |
| Liberation, 1945 |
![]() |
| Father and Child, 1947 |
![]() |
| Spring, 1947 |
![]() |
| Composition for Clarinets and Tin Horn, 1951 |
![]() |
| The Phoenix, 1952 |
![]() |
| Third Allegory, 1955 |
![]() |
| After Titian, 1959 |



















Sense paraules, Sícoris. Les escenes urbanes, sobretot, em transporten.
ResponEliminaPer mi són les millors.
EliminaEls retrats i les al·legòriques també estan molt bé. Contrasten molt entre sí, amb un afany realista els primers i un d'oníric les segones. Perquè els rostres en les escenes de carrer són retrats, no pas en les altres.
ResponEliminaNo ho havia pensat, Peletero, i crec que tens raó. Els rostres de les pintures que anomenes al·legòriques no fan la funció d'un retrat a l'ús (sigui més o menys figuratiu o abstracte). Són una altra cosa.
Elimina